I did not get a reply to my email / Je n'ai pas eu de réponse à mon courriel?

I will normally try to answer emails within 48hours. Please check your SPAM folder! Please understand that I’m doing this alone and that it’s a hobby. I get many emails everyday but I write your name down to keep track of the order of received mail.

Do not wait after me if you’re in a rush and want frames for tomorrow. Even if I could, I’m not responsible for postal mistakes or possible shipping  delays.

Francais:
Normalement,  j’essaie de répondre à tout courriel en moins de 48 heures. Vérifiez votre corbeille! Comprenez svp que je fais tout seul et que ceci est un loisir. Je reçois beaucoup de courriels chaque jour mais je prends note de l’ordre de réception de ceux-ci.


N’attendez pas après moi si vous voulez  des armatures pour demain car même si je le pouvais, je ne suis pas responsable des erreurs postale ou délais de livraison possibles.